onsdag 22 juli 2009

snaaaart

nu är jag glaaad : ) och trött. vet inte vad som har hänt me mig, runt halv 11 på kvällen blir jag tvärtrött, konstigt. men om 1 vecka så är de YRAAAAN:) lite jag längtar. Kommer bli så grymt roligt med alla mina brudar och en massa nytt folk. Vi kommer va 5 tjejer som kommer trängas i en 2:a, men de är inte första gången så de kommer gå fint som fisken, de vet jag. åker till Stockholm nu på fredag med mamsi och stannar tills på onsdag, kommer bli skönt att åka härifrån ett tag och slippa allting för ett tag. Men festligheterna väntar när jag kommer tillbaka, nånting att se fram emot.

idag har jag kommit hem ifrån Krokom. måste bara tala om att jag såg VÄRLDENS LÄSKIGASTE skräckfilm igår, skrek så att jag nästa grina. eller de va inte bara jag, Isabelle skrek minst lika mycket. Har tittat på en skräckfilm själv en gång och de va en gång och aldrig mer. Jag hade gjort i ordning en massa mysigt för jag va ensam hemma. Popcorn, godis, dricka och olika nötter. Fick för mig att jag skulle titta på " När lammen tystnar", inte smart av mig. Kollade iaf klart på hela med nöd och näppe. Senare så höll jag halva min kontaktlista på mobilen vaken. Igår blev det iaf "Instängd". Även fast den va så läskig så jag nästan grinade, så va den bland de bästa skräckfilmerna jag någonsin har sett, så har ni inte sett den, gör de.

Nu tänker jag krypa ner ensam i sängen och titta på någon bra film, dock ingen skräck.


-you´re the world where I belong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar