torsdag 30 juli 2009

inte länge kvar






Nu har jag äntligen kommit hem ifrån huvudstaden. Har haft det mycket bra i värmen måste jag säga. Har hunnit med en hel del faktist, tomtit, solat, badat, grönan, shoppat och lite andra småsaker:) Har investerat 3 stycken klänningar, ett linne, ett par byxor, ett par shorts, 2 par skor och underkläder. Såg en sväng på pridefestivalen, helt sjukt egentligen. Men oxå roligt att dom vågar bjuda på sig själv så svenska folket kan få sig ett gott skratt och ett minne för livet, för detta kommer man nog aldrig att glömma. Det blev tyvärr inte så många bilder, så dessa får duga.
Nu är jag taggad till tusen inför YRAN 09. 17.20 tar jag, carro och josse bussen in till staden där elise och sandra redan är och har lagat god middag till oss. Efter det lär vi göra i ordning oss och sen dra ner där allt händer. Nu måste jag fortsätta att packa, har med mig huuuuuur mycket kläder som helst, kommer inte ens använda 1/3 av det, men då har man en massa kläder att välja emellan, och det är huvudsaken. Jag skriver igen på söndag, nu ska jag leva livet dom här 3 dagarna men mina snyggingar.
pusspåde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar