tisdag 18 augusti 2009

hjärnan och hjärtat vill

heeeeeeeeej. jag vet att jag har sagt 1000 gånger att jag ska bättre mig, men jag lyckas aldrig. Ibland känns det som om jag inte har så mycket på hjärtat, medans andra gånger kan jag skriva hur mycket som helst, beroende på hur mitt humör är också.

Yranyranyran-09, något man sent kommer att glömma, aldrig! Den tillbringades med en massa kända och okända ansikten, mycket trevligt om jag får säga de själv. Karuseller, artister, folket, allt. Det känns som att när yran är så blir hela Östersund förändrat, till det positiva. Jag hade det iaf mycket härligt men mina snyggingar.


5 dagar, snart smäller det. Är hur nervös som helst måste jag faktist medge. Men de är klart att de kommer bli super roligt och nervös ska man vara, då är allt som det ska. Men de va en liten fågel som viskade i mitt öra att vi som är födda 93 inte ska få åka flak!!!!!:O:O jag hoppas,tror och vill att dom har fel, för flaket säger alla att de är de bästa dom har gjort.


Det är en annan sak som jag har gått och funderat över och halvt beslutat mig, inte helt. Jag skulle vilja göra någonting nytt på mig själv och kom fram till att jag ska färga håret blont. Inte platina blont och inte blond direkt så men lite nytt sådär. Ungefär såhär hade jag tänkt mig:




Jag tror de kan bli bra, förändring behövs i mitt liv och det gäller inte bara håret. Ikväll har jag varit med snooring och varit ute på en liten kvällspromenad, kikat på film, pratat och ätit (som alltid när jag är hos henne). Skönt att bara få ha en kväll då man kan vara och inte behöver göra något speciellt. När vi va ute och gick va de en bil som tvärnitade framför oss och skrämde skiten ur båda oss. Dom tala om att de blir något spännande som händer på lördag, går att överväga.

Nu är jag trött. så godnatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar