måndag 13 juli 2009

saknar, mer än jag tillåter mig själv att göra.

Jag vet att jag inte har skrivit på evigheter, men jag har varken haft tid, ork eller lust att göra de. Har haft bättre saker för mig att göra, men tänkte att nu kanske de skulle va dags för ett inlägg. Har hänt en hel del sen sist, men vet inte om jag orkar rabblar upp allting här, mer än hälften behöver ni inte veta. Men eftersom jag är så snäll så tänkte jag skriva lite grann om vad som har hänt den senaste månaden. what? är de så länge sen jag skrev. Verkligen dags då kan jag säga.

Har ju kommit hem från Tunisien, där de verkligen va helt underbart! vädret va perfekt, god mat, trevliga människor, fina killar och bada och sola, kan man klaga? Nej, inte ett dugg! En resa tillbaka dit nästa år står på tapeten och jag kan knappt hålla mig. Hoppashoppas.

Sen måste jag berätta att jag kommit in på mitt gymnasieval! : ) SPIT blir de till hösten och 3 år framöver. Ser verkligen fram emot det även om det kommer bli pirrigt till tusen första dan, men då är väl allt som det ska vara antar jag. Jag känner ingen som ska börja där heller så de kommer bli extra intressant och se vilka som kommer bli mina nya classmates. Någonting att se fram emot, verkligen.

I torsdags åkte jag till Strömsund för att gå på dundermaknaden med ett gäng underbara brudar. Har haft sjukt roligt, även fast vädret kanske inte har varit det bästa. Har varit med personer som fått mig på bra humör, så jag klagar inte det minsta. Kevin Borg, H.E.A.T och Neverstore var artisterna i år, kanske ingen höjdare direkt men det gick ju iaf eftersom jag sitter här och skriver nu. Karusellerna va roliga i alla fall likaså många andra saker. Så tack alla ni som har gjort min helg till den bästa på länge!




-godnatt världen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar