lördag 20 juni 2009

bye sweden and hello tunisien

Snart sticker jag ifrån detta regniga, kalla och hemska sverige och det känns UNDERBART! Just nu är livet underbart, allt går som jag vill eller nästan iaf. Fast när man sticker iväg såhär så känns det som om man missar så himla mkt här hemma, men de är sånt man får ta antar jag. Igår satt jag och sa hela tiden att jag inte ville åka för igår kändes det verkligen som om jag inte ville de, men idag känns det som om detta är vad jag behöver just nu. Fattar inte hur det kan ändras sig på en sekund.

Midsommarafton blev lyckad till tusen även fast jag inte va me dom som va planerat. Först va jag bara hemma och tog de lugnt, riktigt skönt måste jag säga. När klockan va runt 9 ringde Sandra och frågade om jag ville hänga me till Skönvik, såklart jag ville. Så vi stack dit upp och tillbringade kvällen/natten med en massa,massa roliga och trevliga människor. Många kända ansiktet men också många nya. När klockan va runt halv 1 kom Tobbe och Niclas och höll mig sällskap. Satt och pratade om allt och inget nere på bryggan. Jag måste bara säga till er som inte var där igår, ni missade nånting. Det är hur fint som helst där också så det var toppen allting! Jag hoppade ner i sängen när klockan va runt halv 6 och vaknade kl 11 och kunde inte somna om.

Jaja, denna dag kommer att bestå av packning och fixa i ordning innan jag sticker iväg. Kommer åka nattåg ner till Arlanda sedan går flyget därifrån runt 6 tror jag de va om jag inte minns helt fel. Några enstaka strålar från solen kikar fram genom molnen, men något kanonväder är det verkligen inte. Jag ska försöka att hitta någon internetcafé när jag är där nere i värmen, men jag lovar ingenting. Nu är jag glaaaaaad, lycklig och peppad som tusan kan jag lova. Bilder kommer sen när jag kommer tillbaka. Hoppas ni får en bra vecka, för jag ska ha en alldeles, alldeles...underbar!

-puss på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar