söndag 7 juni 2009

The way it is







kvällen och natten var mycket lyckad, med rätt personer kan de inte bli fel. Vi va hemma hos mig och poppade musik, babblade på om allt och ingenting. Kikade lite på fotbollen men inte värt de med tanke på hur resultatet blev. När klockan var runt 9, halv 10 gick vi neråt mot byn för att checka läget, inte så mkt ös men kul att de är lite folk här i Stugun iaf. Där nere träffade vi också på Matilda som följde med och tillbringade lite tid med oss. Vi gick också en sväng till Josefinast för där hade dom tjejmiddag med ett helt gäng med brudar, mysigt! Senare när vi kom hem igen så kom det två blöta och kalla filurer och hälsade på, alltid trevligt:) Vi somnade runt 5, och det känns idag kan jag lova.




Ute regnar det, har gjort det hela natten. Det gör mitt humör ännu mer deprimerande än vad jag skulle ha varit i vanliga fall. Söndagar är ångest dagar, för de är alltid en dag då man vet att skolan är dagen efter. Men snart, väldigt snart, kommer det inte spela någon roll vilken dag det är, för då är de SOOOOOMMAARRLOOV:) och den ska jag tillbringa med mina kära vänner och göra den bästa sommaren nånsin!




Nu ska jag gå iväg och hitta någonting gott i skafferiet som jag kan sitta och smaska på




- puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar