måndag 8 juni 2009

helt sluuut

hello boys and girls.
dagen har varit helt okej faktist, om man bortser från regnet som konstant har fallit från himlen. hela denna vecka, eller till och med torsdag eftersom de är då vi går ut:) kommer vi att ha lite olika aktiviteter på skolan. Idag hade vi statsorgentering inne i stora staden, blev faktist roliga än vad jag hade trott om jag ska vara helt ärlig. I morron blir de fångarna på fortet, de är faktist roliga än va de låter;) senare på kvällen blir de avslutningsmiddag med hela min älskade klass. Det kommer bli mysigt, det är alla lärare som är servitriser och lagar 3-rätters middag till oss. Kort kommer att tas som ni senare kommer att få se. Onsdagen består av mörtsjön heela dagen. Torsdag blir de brännboll och en massa, senare på kvällen går vi ut:)

kan inte fatta att de äntligen är sommarlov. När vi började i höstas kändes det som en evighet innan vi skulle få sommarlov. Men tiden rullar iväg snabbt och i 9:an har man sååå mkt att göra att klockan bara tickar iväg snabbare och snabbare ju längre fram mot sommaren man kommer. Jag måste erkänna att en del av mig, en ganska stor del kommer att sakna klassen. Efter klassresan till Mallora som vi gjorde nu i mitten av maj känns det som om vi har kommit varann ännu närmare än innan. Synd att de hände nu när vi ska gå ut, men med de som man vill hålla kontakten med kommer man göra. sommaren än så länge ser ut såhär för mig:



* Skolavslutning (kom och kika om ni inte har någonting annat för er)
* Midsommarpartey
*Tunisien
*Stockholm ( shoppa, grönan, skärgården, allt)
*Lycksele
*YRAN
*Vänner ofcourse
*Kanske sommarjobba, inte riktigt klart än
*Sola och bada i stoooora mängder, i år ska jag bli riktigt brun!

Som det alltid brukar göra kan de hända att det dyker upp flera saker, men detta kommer bli den bästa sommaren nånsin, tvåtusennio.

Nu ska jag gå och fika lite sen blir de nattinatti för mig. Är inte på mitt piggaste humör om man säger så;)

-gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar