lördag 13 juni 2009

allt och ingenting

hallå!

jag har haft fullt upp hela veckan att jag inte ens har haft tid att suttit ner och skrivit allt roligt som har hänt. Men jag tänkte att nu kanske de är dags, har några dagar att skriva om.

I tisdags på kvällen va de avslutningsmiddag med klassen. Lärarna hade gjort sig fina och maten va fantastiskt god. Mkt flabb och skratt när vi satt och tittade på gamla filmer sen vi gick i 2-3 och 4-5, fy hur man såg ut på den tiden. En riktigt bra kväll va de och lite bilder kommer upp sen när jag orkar.

Torsdagen va de skolavslutning på kvällen. Alla hade gjort sig riktigt fina och alla va på bra humör. Känslan av att detta är sista gången vi gick i ledet till kyrkan gör mig lite smått ledsen med tanke på att jag har gått här i hela mitt liv, men just därför är det också skönt med ombyte och träffa lite nya ansikten. Skolan i sig kommer jag inte sakna speciellt mkt, men alla underbara som gick i min klass, det är dom som jag kommet att sakna! Bilder på skolavslutningen kommer jag lägga upp i samma veva när jag lägger in bilderna från avslutningsmiddan. 

Regn,regn,regn. Det är dom 3 orden som passar vädret just nu. Ingen sommarkänsla får man, ingen sån där känsla när man känner att det verkligen är sommarlov. Om precis en vecka far jag till tunisien, de ska bli riktigt skönt! Hoppas bara att min förkylning är över då. Har haft denna hosta, halsont och feber i en vecka snart och nu tycker jag att de räcker. Har pepprat mig själv med te och honung + halstabletter i mängder, så nu får de vara nog.

Nu måste jag kila iväg, Josse väntar förmodligen på mig, senare ska vi ut och träffa Tobbe och Niclas, alltid lika trevligt:)

-puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar