torsdag 7 januari 2010

Boda Borg

Sandra sov över hos mig inatt vilket va väldigt bra eftersom jag kände verkligen inte för att sova själv. Kvällen och natten bestod av en massa gottgotta och filmer. Sista filmen vi såg va "när lammen tystnar", smart av oss..

Somnade runt halv 4 när vi istället hade kunnat somnat halv 2, om det inte hade varit för den där filmen. Den var inte sådär jätte äcklig som jag minns den, eller okej, några gånger tittade man bort och höll för både ögon och öron. Men jag klagar inte, mysigt i vilket fall som helst.

Idag åker jag inte till stan för att gå på boda borg med Isabelle och några andra, det kommer bli rolig faktist. Det är faktist bra att få känna sig som ett litet barn igen, det behövs ibland höhö. Så natten kommer att spenderas i krokom och det kommer nog inte bli en tidig kväll eftersom jag och isabelle har gaaanska mycket att prata om...



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar