lördag 9 januari 2010

myyyys

isabelle är påväg till lilla stugun och ska umgås med mig sista natten innan verkligheten börjar igen.. jag är inte ett dugg pepp på att gå tillbaka till skolan, till alla läxor och prov, vem kan längta till sånt egentligen. det enda som jag längtar till är att få träffa alla vänner och att få tillbaka rutinerna igen. alltså att lägga sig och kliva upp i skaplig tid, att äta riktigt och få alla timmars sömn.

inatt sov sandra hos mig inatt, börjar bli standard varje gång jag är ensam hemma, skönt att slippa sova själv när man ska se äckliga skräckfilmer iaf höhö. igår blev det "instängd" och "the eval dead", som förövrigt gjorde så att jag har ont i halsen idag, roligt..

nu är det bara 26 dagar tills jag fyller ååååårrr. okej, 17 är inget speciellt egentligen, men det är ett år närmare 18, wiiihoo. nu kommer isabelle, hoppas ni får lika bra kväll som vi kommer att få.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar