lördag 16 januari 2010

trött och glad

igår kväll och natten va mer än bäst, hade grymt roligt. firade sara som fyller 17 idag, wiiihoo, grattis. idag är jag huuuuur trött som helst, när jag åkte bussen hem idag somnade jag direkt när jag satte mig på den och vaknade hemma, så de blev 45 minuters extra sömn vilket behövdes. sov iaf hos carro inatt i hennes nya, finfina lägenhet. mycket mysig va den.

idag har jag bara sovit och gått runt på stan med carro och karro, innan vi tog bussen hem igen till stugun. ikväll ska jag va me josse och carro och bara mysa, eller de kanske blir så att dom ska åka skridskor, lycka till.

ÅÅÅÅÅÅHHHH de hände världens roligast sak idag. jag och carro skulle gå från hennes lägenhet ner till stan, sen så skulle vi passera ett övergångsställe när carro gjorde världens fulste vurpa mitt på övergångsstället där alla bilar va hahaha, så fult. typiskt oss, på vintern ramlar vi, på sommarn vurpar vi med cykeln, tummen upp för de.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar