tisdag 12 januari 2010

två dagar avklarad

det har gått bättre än jag trott faktist, allt med att kliva upp tidigare och sådär. skönt va de iaf att få träffa alla igen och att vända tillbaka på dygnet. men jag är så sjukt less. skulle byta från franska till spanska, gjorde de innan lovet. fick reda på idag att et går tydligen inte att byta från steg 3 till steg 1, men hålllaaaaaaaa. visste dom inte de innan eller. ne usch, ibland blir jag bara så himla less!

något braaa som har hänt är att en del av mina beställa kläder har kommit wwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeee:) så nu väntar jag bara på att underbara sommaren ska komma och ta oss alla med storm, kanske får lugna ner mig lite nu, men jag har bara sånna sommarkänslor, helt sjukt.

livet leker iaf, och jag är lycklig. hejdå

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar